ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(a továbbiakban: „ÁSZF”)
Hatályos: 2019. június 1. napjától
Impresszum
A Szolgáltató adatai:
Név: Chonjo Diana Bernadett ev.
Székhely: 1028 Budapest Aszú utca 4/A
Levelezési cím: 1028 Budapest Aszú utca 4/A
Nyilvántartási szám: 54062735
Adószám: 55391027-1-41
Képviselő: Chonjo Diana Bernadett
Telefonszám: +36 20 4187517
E-mail: dia@babalansz.hu
Név: Barabás Szilvia ev.
Székhely: 2030 Érd Egervári utca 18.
Levelezési cím: 2030 Érd Egervári utca 18.
Nyilvántartási szám: 54062618
Adószám: 55390820-1-33
Képviselő: Barabás Szilvia
Telefonszám: +36 30 4171616
E-mail: szilvi@babalansz.hu
Honlap: https://www.babalansz.hu
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Tárhely.Eu Kft.
https://tarhely.eu/
Székhely/ Elérhetőség:
1144 Budapest, Ormánság utca 4, X. emelet 241.
06 1 789-2-789
- Általános rendelkezések
1.1. Jelen ÁSZF határozza meg a [.] Dia egyéni vállalkozó és [.] Szilvi egyéni vállalkozó (a továbbiakban: „Szolgáltató”), valamint a Szolgáltató által nyújtott babamasszázs-tanfolyam szolgáltatást (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) igénybe vevők (a továbbiakban: „Megrendelő”) között a Szolgáltatás értékesítésének és igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Megrendelő között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
1.2. A Szolgáltató és a Megrendelő közötti szerződés a Szolgáltatás teljesítésének időpontjáig tartó határozott időtartamra jön létre.
1.3. A jelen ÁSZF 2019. június 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt és a Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a
Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Megrendelőt a változások www.babalansz.hu oldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.
1.4. A Szolgáltató azzal gondoskodik a jelen ÁSZF Megrendelői megismeréséről, hogy a Szolgáltatás megrendelését a Megrendelő kizárólag a jelen ÁSZF elfogadását követően kezdheti meg.
1.5. Amennyiben a jelen ÁSZF rendelkezései eltérnek az általános szabályoktól, illetve a szokásos szerződési gyakorlattól, úgy a jelen ÁSZF ezt külön jelzi.
- A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatások meghatározása
2.1. A Szolgáltató az alábbiakban részletezett babamasszázs-tanfolyamokat biztosítja a Megrendelő részére:
Egyéni babamasszázs-oktatás 40.000ft / 4 alkalom
Egyéni online babamasszázs-oktatás 28.000ft / 4 alkalom
Egyéni kismamás / kispapás intenzív babamasszázs-oktatás 22.000ft / 2 alkalom
Egyéni online kismamás / kispapás intenzív babamasszázs-oktatás 20.000ft / 2 alkalom
Egyéni Castillo Morales féle arcstimulációs oktatás 7000ft / 1 alkalom
Egyéni online Castillo Morales féle arcstimulációs oktatás 7000ft / 1 alkalom
Egyéni babaápolási tanácsadás 6990 Ft / személyre szabott 1 alkalmas ,90 perces
Egyéni online babaápolási tanácsadás 6990 Ft/ személyre szabott 1 alkalmas ,90 perces
Csoportos babamasszázs-oktatás 22.000ft / 4 alkalmas
2.2. A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó kiszállási díjak az alábbiak:
2.2.1. Pest megye budai oldal: Budaörs, Törökbálint, Budakeszi, Budakalász, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Pilisborosjenő, Üröm , Nagykovácsi – 3000,- Ft 2.2.2. Pest megye budai oldal: Diósd, Érd , Solymár – kiszállási díj nélkül 2.2.3. Budapest budai oldal: I., II., XI., XII. kerületek – kiszállási díj nélkül 2.2.4. Budapest budai oldal: III. kerület – 3000,- Ft
2.2.5. Budapest budai oldal: XXII. kerület – 5000,- Ft
2.2.6. Budapest pesti oldal: VIII., IX. kerületek – kiszállási díj nélkül
2.2.7. Budapest pesti oldal: IV., V., VI., VII., XIII. kerületek – 3000,- Ft 2.2.8. Budapest pesti oldal: X., XIV., XV., XVI., XVII., XVIII., XIX., XX., XXI., XXIII. 5000,-Ft
2.3. A Szolgáltató lehetőséget biztosít Ajándékutalvány vásárlására, amely az Ajándékutalvánnyal megvásárolt Szolgáltatás egyszeri igénybevételére jogosítja az Ajándékutalvány jogosultját. Az Ajándékutalvány a megvásárlás napjától számított egy (1) éven belül felhasználható. Az Ajándékutalvány megvásárlására és felhasználására a jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezések az alábbi eltérésekkel irányadók:
2.3.1. A jelen ÁSZF fizetési kötelezettségekre vonatkozó rendelkezései, így különösen a Szolgáltatás díjának megfizetésére vonatkozó szabályok az Ajándékutalvány vásárlóját terhelik. A Szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan a jelen ÁSZF rendelkezései irányadók azzal, hogy az Ajándékutalvány jogosultja a jelen ÁSZF 3.7. pontjában meghatározott elállási jogot nem gyakorolhatja, az elállási jog gyakorlására
az Ajándékutalvány vásárlója jogosult a Szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül.
2.4. A Szolgáltatás díja a meghatározott tanfolyamtípus díjának és az alkalmazandó kiszállási díjnak az összege, amely tartalmazza a hatályos jogszabályokban megjelölt mértékű általános forgalmi adót is. A Megrendelő a Szolgáltatások aktuális típusairól, díjáról és a kiszállási díjakról a Szolgáltató honlapján tájékozódhat. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatási díjakat egyoldalúan módosítani.
- A Megrendelő és a Szolgáltató közötti jogviszony
3.1. A tanfolyamon kizárólag 12 hónaposnál fiatalabb gyermekkel lehet részt venni.
3.2. A Megrendelő a weboldal jelentkezésre kialakított felületén a megjelölt adatok megadásával, a tanfolyam és lényeges tulajdonságainak (időpont, helyszín) kiválasztásával, valamint a jelen ÁSZF elfogadásával, és az előbbieket véglegesítve a Jelentkezés gombra való kattintással ajánlatot tesz (a továbbiakban: „Jelentkezés”) a Szolgáltató részére a Szolgáltatás igénybevételére. A Megrendelőt a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
3.2.1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Megrendelő megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása esetén.
3.2.2. A Megrendelő kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Jelentkezési felületen. A Szolgáltató kizárja felelősségét a megrendelés során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató a Megrendelő által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Megrendelőnek bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Megrendelő adatait ellenőrizni.
3.2.3. A Jelentkezések feldolgozása munkanapokon (hétfő-péntek) 9.30 órától 16.00 óráig történik.
3.2.4. A leadott Jelentkezések, amennyiben az a munkaidő lejárta után, hétvégén vagy ünnepnapon történik, feldolgozása a következő első munkanapon történik.
3.3. A Jelentkezés beérkezését követően a Szolgáltató a Megrendelő részére automatikus elektronikus válaszlevelet küld.
3.4. A Szolgáltató elektronikus levélben és/vagy telefonos úton felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos egyeztetés érdekében.
3.5. A Szolgáltató telefonos egyeztetés esetén a Megrendelő részére küldött második elektronikus levelében írásban rögzíti a Felek szóbeli megállapodását, és elküldi a Szolgáltatás díjának megfizetésére vonatkozó adatokat, valamint a Szolgáltatás díjáról kiállított számláját. A Szolgáltató e-mailben történő egyeztetés esetén a Megrendelő részére küldött második elektronikus levelében elküldi a Szolgáltatás díjának
megfizetésére vonatkozó adatokat, valamint a Szolgáltatás díjáról kiállított számláját. A második elektronikus levél a Szolgáltató részéról az ajánlat elfogadásának minősül, így annak megküldésével a Felek között létrejön a Szerződés.
3.6. A Megrendelő köteles a Szolgáltatás díját a Szolgáltató számlájának kézhezvételétől számított 8 (nyolc) napon belül, de legkésőbb a Szolgáltatás időpontját megelőző 5. (ötödik) munkanap végéig egyösszegben, pénzintézeti átutalás útján, a Szolgáltató megadott bankszámlájára teljesíteni.
3.7. A Szolgálatás díjának teljesítését követően a Szolgáltató harmadik elektronikus levelében tájékoztatja a Megrendelőt a Szolgáltatás igénybevételének részleteiről.
3.8. A Megrendelőt, a Szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül, de legkésőbb a Szolgáltatás kezdő időpontját megelőző ötödik munkanap végéig írásban gyakorolható indokolás nélküli elállási jog (lemondás) illeti meg. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. A Szolgáltató a Megrendelő elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. Ha a Megrendelő a jelen bekezdésnek megfelelően eláll a Szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül pénzintézeti átutalás útján visszatéríti a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is
3.9. Az oktatáson (a Szolgáltatás teljesítésének helyszínén és időpontjában) való meg nem jelenés, vagy amennyiben a Szolgáltatás teljesítése a Megrendelő érdekkörében felmerülő okból hiúsul meg (pl.: a Megrendelő nem tartózkodik a Szolgáltatás teljesítésének helyén) a Szolgáltatás díja nem jár vissza.
3.10. Amennyiben a Szolgáltatás teljesítése a Szolgáltató érdekkörében felmerülő okból hiúsul meg, a Megrendelő jogosult új időpontot választani, vagy, ha a Felek erre vonatkozóan nem tudnak megegyezni, a Szolgáltatás díja teljesítésarányosan visszajár.
3.11. Amennyiben az oktatás elmaradását a Szolgáltató ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozza, és nem elvárható, hogy a körülményt a Szolgáltató elkerülje (pl.: betegség), a Megrendelő jogosult új időpontot választani, vagy, ha a Felek erre vonatkozóan nem tudnak megegyezni, a Szolgáltatás díja a Megrendelőnek teljesítésarányosan visszajár, az oktatás elmaradásáért a Szolgáltató egyéb felelősséget nem vállal.
3.12. A Szolgáltatás (babamasszázs-oktatás) menete:
3.12.1. A Szolgáltatás helyszíne és kezdő időpontja a Felek által előzetesen egyeztetett helyszín és időpont. A Megrendelő késése esetén a Szolgáltatás befejező időpontja nem módosul.
3.12.2. A Megrendelőnek a Szolgáltatás teljesítéséhez az alábbiakat kell biztosítania: 3.12.2.1. Megjelenés a Felek által előzetesen egyeztetett helyen és időpontban, 3.12.2.2. Megfelelő szobahőmérséklet,
3.12.2.3. Hidegen sajtolt olaj (pl.: szezámolaj, olívaolaj, napraforgóolaj, kókuszolaj, mandulaolaj, drogériában megvásárolható babaolaj),
3.12.2.4. Eldobható egyszer használatos papír pelenkázó alátét vagy decubitus lepedő, 3.12.2.5. Textilpelenka,
3.12.2.6. Puha pléd,
3.12.2.7. Váltóruha a babának.
3.12.3. A Szolgáltatás teljesítése során babamasszázst csak egészséges, 12 hónapnál fiatalabb gyermeken lehet végezni. Amennyiben a gyermek beteg vagy az oktatás során alszik, a Szolgáltató oktatóbabát biztosít az oktatás ideje alatt.
3.12.4. Az oktatás beszélgetéssel kezdődik, majd elkezdődik a masszázs. Az oktatás során a Szolgáltató végig figyelembe veszi a gyermekek szükségleteit, ennek megfelelően alakítja az oktatás menetét.
- A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-a szerinti, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás
4.1. A Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt az alábbi adatokról. Kérjük kedves Megrendelőinket, hogy a Szolgáltatás megvásárlása előtt ezeket az adatokat tanulmányozzák át, és kizárólag ennek ismeretében kössék meg a szerződést.
4.1.1. A Szolgáltatás, vagyis a babamasszázs-tanfolyam típusai, valamint azok lényeges tulajdonságai megtalálhatók a jelen ÁSZF 2-3. pontjaiban, illetve a weboldal „Tanfolyam” menüpontja alatt, az adott Szolgáltatáshoz tartozó adatlapon. A jelen ÁSZF-ben és az adatlapon teljeskörű tájékoztatás található az igénybe vehető Szolgáltatás típusokról és azok áráról, bruttó formában (tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t), utalással a törvényes magyar fizetőeszközre, “Ft” formátumban. A Szolgáltató weblapján a Megrendelő regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot, illetve a Jelentkezését is lefolytathatja regisztráció nélkül.
4.1.2. A Szolgáltató neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címe a jelen ÁSZF Impresszumában található. A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az Impresszumban megjelölt Székhely.
4.1.3. A Megrendelő a jelen ÁSZF-ben részletezett Szolgáltatással közvetlen kapcsolatban álló panaszát szóban vagy írásban, a Szolgáltató fent megjelölt bármely elérhetőségére címezve közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Megrendelőnek megküldi, elsősorban a Megrendelő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Megrendelőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával –
annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
4.1.4. Az illetékes béléltető testület adatai:
Budapesti Békéltető testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail címe: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: +36 1 488-21-86
Telefon: +36 1-488-21-31
- A honlapon megjelenő védjegyek és szerzői jogok
5.1. A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a honlap céljától eltérően nem használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
- Záró rendelkezések
6.1. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre. A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a Felek az elektronikus levelezést kifejezetten írásbeli értesítésnek ismerik el. A szerződés létrejöttét a Megrendelő által megadott, elektronikusan elmentett jelentkezési adatok, illetve a Szolgáltató elektronikus válaszlevelei igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A Megrendelő által begépelt adatok, a Szolgáltatásra vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció egyéb adatai (pl. banki visszaigazolás), a felek közötti elektronikus levelezésben a Szolgáltatásra vonatkozó adatok, illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést.
6.2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fogyasztóvédelmi tv.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.